Terug

geen levering na betaling

Opgelost Openbaar

Zelektro

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Zelektro

05/06/2023

Bestelde op 31-05-2023 en betaalde een bdrag van 61.49 euro.Tot op heden niks ontvangenDiverse mails gestuurd maar vruchteloos, ook gebeld maar na 20 min wordt de lijn onderbroken.Via mail gevraagd wat er scheelt zonder resultaat .Gewoon geen reactie meer zelfs na dreigen met ingebrekestelling

Berichten (2)

Zelektro

Naar: J. P.

05/06/2023

Beste klant,Momenteel voeren we verschillende aanpassingen door in onze systemen en magazijnen. Hierdoor kan het zijn dat je bestelling helaas vertraging op liep.We doen ons uiterste best om elke vraag met de grootste zorg te behandelen. Echter kan het iets langer duren voor wij jou een gepast antwoord kunnen bezorgen op je vraag.Bedankt voor het begrip.Zelektro

J. P.

Naar: Zelektro

05/06/2023

BESTEWanneer denkt u dan te leveren? Of ligt het volledig aan ODOO omschakeling versie 16 met zijn problemen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform