Terug

Geen levering, geen communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. A.

Naar: D'Hondt Interieur

26/09/2023

Beste, We hebben een bestelling lopen voor binnendeuren.Onze deuren werden op 25/04 ingemeten. Er was altijd sprake van een Levertermijn van +-12 weken. Was er toen bij jullie al weet van de huidige problemen? Want er is nooit hierover gecommuniceerd. We wonen nu al 2 maanden in een huis zonder binnendeuren, in de zomer is dit minder erg, maar in de winter zal dit een groot verschil zijn wat de energiekosten betreft. Ik wens ook voorlopig ons voorschot terug, want het is heel onredelijk dat jullie ons geld willen vasthouden voordat er überhaupt een keer een definitieve leverdatum wordt gegeven. Er is sowieso een saldo in ons voordeel van 724,57€ omdat er een tweede bestelling, waar we ook al een voorschot voor hadden betaald werd geannuleerd omdat de offerte hiervoor fout werd opgesteld en de prijs uiteindelijk het dubbele ging zijn, waar we niet mee akkoord gingen. Graag hoor ik, of we via deze weg eindelijk toch een beetje geholpen kunnen worden. Met vriendelijke groeten, Carina Alex

Berichten (2)

D'Hondt Interieur

Naar: C. A.

29/09/2023

Beste,De deuren met referentie 12105046 zijn nog niet klaar uit productie.De voorschotten worden gebruikt voor de bestelling voor te financieren en dan gaat dit niet alleen voor het aankopen grondstoffen, maar ook voor andere services, zoals opmeting, administratie, verkoop, etc.De grootste achterstand hebben wij inderdaad met de cottagedeuren, daar wij hiervoor toeleveringen hout verkrijgen uit het buitenland. Deze zijn steeds ontoereikend voor ons hele orderboek.Productie werkt nog steeds First in first out, rekening houdend met de soort bestelling. Wij hopen deze deuren dan ook snel te kunnen afwerken en plaatsen bij de klant.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst - D'Hondt nv

C. A.

Naar: D'Hondt Interieur

06/10/2023

Beste, bedankt voor uw reactie, enkel jammer dat u duidelijk ons dossier niet hebt bekeken... Wij hebben zowel de voorschot van de deuren met ref 12105046 betaald als ook een voorschot voor een geannuleerde bestelling. Er is op dit moment dus een saldo in ons voordeel, zelfs na volledige facturatie van onze bestelling. We wensen dus graag dat in ieder geval het te veel betaalde voorschot terug betaald wordt. Gezien ik via deze weg moet communiceren om antwoorden te krijgen van jullie, lijkt het mij ook heel straf om te vertellen dat de voorschotten nodig zijn voor het verlenen van service... maar goed, dat is weer een ander verhaal. Heel jammer, dat jullie blijkbaar wel al langer op de hoogte zijn van de problemen, maar dat er nog bij plaatsing van de bestelling, nog bij opmeting klanten hiervan op de hoogte gebracht worden. Ik heb van u nu ook nog geen concrete inschatting van leverdatum. Dus graag ook meer info hierover. Met vriendelijke groeten, Carina Alex


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform