Terug

Geen levering en geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. S.

Naar: Spimbey

15/08/2022

Beste, wij hebben op 31 maart 2022 een Spimbey Schommelset Deluxe + Speeldek XXL + Speelhuis besteld voor een bedrag van 1.749 euro. Wij hebben sindsdien niets ontvangen. Na eindeloze mails met customer service hebben wij om een terugbetaling gevraagd. Zij hebben bevestigd om het bedrag terug te betalen nadat ik een zaak opende bij de FOD economie op basis van fraude vermoedens. We zijn 3 weken later en wij hebben nog steeds ons geld niet teruggekregen. De feedback van andere klanten wereldwijd is ook zeer zorgwekkend.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform