BesteIk bestelde op 01/05 4 mondmaskers. Deze moest ik onmiddellijk betalen.Op 7/5 had ik nog niks vernomen over de levering, dus nam ik zelf contact op met het bedrijf. Toen meldde men dat de levertermijn 2,5 weken is maar dat ze hun best gingen doen om vroeger te leveren. Dus levering is dan ten laatste 25/5.Dankzij mijn schrijven krijg ik op 8/5 bevestiging dat de maskers in productie gaan. (dat is al 8 dagen na betaling!)Opeens krijg ik op 22/5 bericht dat de maskers naar de naaister gaan en dat ze opeens veel werk hebben omdat ze op TV geweest zijn. Toch... dit was na mijn bestelling. Dus ik zie het verband niet. Ik heb onmiddellijk gereageerd dat het dan niet meer hoeft en dat ze mogen annuleren. Ze reageren op niks meer. Telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar en op herhaalde e-mails reageren ze niet. Ondertussen zijn we ruim 1 maand verder. De betaling moest onmiddellijk maar het product heb ik niet ontvangen en ze zijn NIET bereikbaar!Wat nu?Alvast bedankt!Met vriendelijke groet