Hierbij mijn laatste mail aan Sugar and sweets.
"Meerdere malen al besteld bij jullie, helaas gaat het
deze keer goed fout. Gezien ik geen enkele reactie ontvang van jullie, voel ik me verplicht het via deze weg te
doen. 30/09/2025 heb ik een bestelling gemaakt ter waarde van €17,95. 05/10/2025 stuurde ik een mail met de
vraag waar mijn pakje bleef. 06/10/2025 nog niets ontvangen en nam ik opnieuw contact via mail
(webshop@sugarandsweets.be) waarop jullie antwoord kwam dat deze onderweg was. 09/10/2025 een mail
gestuurd , maar hier geen kwam geen gehoor aan. 12/10/2025 wederom een mail gestuurd met de status van
Bpost, maar geen reactie. 14/10/2025 heb ik opnieuw een mail gestuurd met de info dat ik Bpost had gebeld
waarop zij me vertelden dat jullie op 06/10/2025 een label hadden aangemaakt. Bpost beweert nog een pakje te
hebben ontvangen. Ook heb ik online een contactformulier ingevuld, maar WEERAL GEEN reactie van uw kant.
16/10/2025 heb ik u opnieuw een mail gestuurd alsook een messenger bericht, geen reactie. 20/10/2025,
opnieuw, weer geen reactie. Tevens heb ik getracht te bellen naar het nummer vermeld op internet '0468 25 85
26'. Helaas bestaat niet nummer niet. Ik ben er zeker van dat ik voldoende pogingen heb genomen om jullie te
contacteren. Tevens vraag ik dus nogmaals mijn geld terug. Jammer dat het via deze weg moet. U bent bij deze
een klant kwijt. MvG Natasja Korona "
Verzonden vanaf Outlook voor Android