Terug

Geen levering, contact onmogelijk, geld kwijt

In behandeling Openbaar

Sugar and sweets

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

N. K.

Naar: Sugar and sweets

21/10/2025

Hierbij mijn laatste mail aan Sugar and sweets. "Meerdere malen al besteld bij jullie, helaas gaat het deze keer goed fout. Gezien ik geen enkele reactie ontvang van jullie, voel ik me verplicht het via deze weg te doen. 30/09/2025 heb ik een bestelling gemaakt ter waarde van €17,95. 05/10/2025 stuurde ik een mail met de vraag waar mijn pakje bleef. 06/10/2025 nog niets ontvangen en nam ik opnieuw contact via mail (webshop@sugarandsweets.be) waarop jullie antwoord kwam dat deze onderweg was. 09/10/2025 een mail gestuurd , maar hier geen kwam geen gehoor aan. 12/10/2025 wederom een mail gestuurd met de status van Bpost, maar geen reactie. 14/10/2025 heb ik opnieuw een mail gestuurd met de info dat ik Bpost had gebeld waarop zij me vertelden dat jullie op 06/10/2025 een label hadden aangemaakt. Bpost beweert nog een pakje te hebben ontvangen. Ook heb ik online een contactformulier ingevuld, maar WEERAL GEEN reactie van uw kant. 16/10/2025 heb ik u opnieuw een mail gestuurd alsook een messenger bericht, geen reactie. 20/10/2025, opnieuw, weer geen reactie. Tevens heb ik getracht te bellen naar het nummer vermeld op internet '0468 25 85 26'. Helaas bestaat niet nummer niet. Ik ben er zeker van dat ik voldoende pogingen heb genomen om jullie te contacteren. Tevens vraag ik dus nogmaals mijn geld terug. Jammer dat het via deze weg moet. U bent bij deze een klant kwijt. MvG Natasja Korona " Verzonden vanaf Outlook voor Android


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform