Terug

geen levering bestelde producten , geen reactie op correspondentie , telefonisch niet te bereiken

Opgelost Openbaar

topdierenshop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. P.

Naar: topdierenshop

26/01/2022

Beste , onze bestelde producten dd. 31/12/21 zijn nog steeds niet geleverd. Betaling van faktuur €214,66 dateert van 31/12/21.Spijtig genoeg word er niet gereageerd op de meerdere verzonden berichten met vraag naar stand van zaken.Aangezien u daar bovenop telefonisch niet bereikbaar is lijkt enige vorm van communicatie onbestaand.Enige vorm van respect naar bestaande klant die in 2021 ruim €900 heeft besteed aan uw producten zou hier niet buitensporig zijn.

Berichten (2)

topdierenshop

Naar: E. P.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (316683) is ontvangen en wordt door onze ondersteuningsmedewerkers behandeld. We proberen dit binnen 1-4 werkdagen te doen. In verband met de enorme toename in verkopen kan onze reactie iets langer duren wat u van ons gewend bent. Wij hebben 3 klantenservice medewerkers extra aangenomen om nog sneller te kunnen antwoorden. Bekijk hier de voortgang van je ticket:s:www.service.topdierenshop.nl/hc/requests/316683Als u aanvullende opmerkingen heeft, reageer dan op dit e-mailbericht.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van TopDierenshop.[Q5OZGG-34W7]

topdierenshop

Naar: E. P.

27/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (316683) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt openen, reageer dan op dit e-mailbericht.----------------------------------------------Keanu, 27 jan. 2022 10:56 CETBeste,Bedankt voor je bericht.Ik vrees dat er qua adressering iets mis gaat, de order is meerdere malen verpakt maar de validatie gaat mis bij Bost.Voor nu zijn de kosten dan ook gecrediteerd.Op dit moment zijn we enkel per mail bereikbaar, wij zijn bezig met de nodige aanpassingen om de telefoonlijn weer te openen.Met vriendelijke groet,KeanuTopdierenshopCustomer Care----------------------------------------------Klachtenbox, 26 jan. 2022 11:15 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van TopDierenshop.[Q5OZGG-34W7] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van TopDierenshop.[Q5OZGG-34W7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform