Geachte mevrouw/heer,
Op 06/07/2025 kocht ik 2x een gouden broek in satin (artikelnummer 2413503900A2274goud) in uw online winkel en betaalde ik €62,4 incl. BTW en transportkosten.
Na meermaals jullie te proberen contacteren, werd de helft van mijn bestellen (1 broek) geleverd. Bij de levering van die bestelling werd mij meegedeeld dat de verzending van het tweede artikel ten laatste op 31/07/2025 zou plaatsvinden. Op heden vond er echter nog steeds geen verzending plaats. Bovendien lukt het op geen enkele manier met u contact op te nemen.
Er werd telefonisch getracht u te contacteren op:
- maandag 28 juli 2025 (waarna de eerste verzending plaatsvond)
- donderdag 7 augustus 2025 om 14u30, er werd een voicemail ingesproken
- vrijdag 8 augustus 2025 om 09u34, 09u35 en 10u25 zonder antwoord
- maandag 11 augustus 2025 om 14u48 zonder antwoord
Er werden bovendien meerdere mails verstuurd naar beide gebruikte e-mailadresse (info@sibellefashion.be en sibellefashion6@gmail.com). Telkens zonder antwoord, tenzij na de telefoon op 28 juli 2025.
Ik mocht op heden ook nog geen factuur ontvangen van de bestelde goederen.
Ik verzoek u hierbij de verzending binnen de 48 na ontvangen van deze brief te voldoen, inclusief het toesturen van de bijhorende en correcte factuur OF een terugbetaling te voorzien van de niet geleverde broek + een correcte factuur en creditfactuur.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet.
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Verzendbevestiging van het eerste deel van de bestelling met daarin uw zelf beloofde levertermijn van het ontbrekende artikel