Terug

geen info niets betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: PSA Finance Belux

09/02/2022

beste, ik werd begin januari opgebeld door psa finance met de vraag of ik het contract security plus van 8euro/maand wou. ik heb toen gezegd als jullie mij de info opsturen zal ik er eens naar kijken. we zijn nu een maand verder ik heb niets van info gekregen maar de 8euro is wel van mijn rekening. ik heb gebeld naar psa klantendienst om te vragen om mijn 8euro terug te storten maar daarvoor moet ik een mail sturen. heb de mail gestuurd eind januari omdat ik nog steeds niets gekregen had en heb gezegd dat ik wil afzien van het contract. nu kijk ik op 9/2 naar mijn rekening en merk dat de 8euro er op 4/2 toch is afgegaan. dus graag zou ik afzien van dit contract en mijn 8euro terug willen. en nee er moet niets meer opgestuurd worden een afspraak is een afspraak!

Berichten (1)

PSA Finance Belux

Naar: D. V.

09/02/2022

Beste heer Van Straeten,Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw Klacht van 9 februari 2022. Wij nemen uw klacht in behandeling en verwachten u over dree weken te kunnen berichten.Indien wij aanvullende informatie nodig hebben zullen wij contact met u opnemen.Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen ons aan te schrijven.Met vriendelijke groetenSakina FennouriCompliance Quality Officer Avenue du Bourget 20 - 1130 Bruxelles (Belgique)sakina.fennouri@psa-finance.come klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 9 février 2022 16:57À: PFBE-Compliance - BFPFBE-1 pfbe-compliance@psa-finance.comObjet: [EXTERNAL]Klacht - geen info niets betalen - (CPTBE01460496-64)EXTERNALReal sender isklachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform