Terug

Geen info gekregen ondanks dat de mogelijkheid expliciet geboden wordt

Closed Openbaar

Indigi Infra Belgium NV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. R.

Naar: Indigi Infra Belgium NV

18/04/2024

Ik kreeg herinneringen voor 4 retributiebonnen. Mijn dochter, die met de auto reed, herinnerde zich niet dat zij de initiële bonnen had gekregen. Zij meende ook niet verkeerd geparkeerd te hebben. Uiteraard is het mogelijk dat zij idd 4X op korte termijn in dezelfde omgeving verkeerd zou geparkeerd hebben maar ik vroeg toch schriftelijk de bewijsstukken op, binnen de 10 dagen (op 6/3/24), zoals aangegeven in hun brief. Ik kreeg nooit antwoord, bijgevolg bezorgde ik mijn vraag drie maal per e-mail, op 16/3, 22/3 en 5/4. Ik heb de betaling wel tijdig uitgevoerd om boetes te vermijden, maar ik verwacht toch de bewijsstukken en op z'n minst reactie van de firma.

Berichten (2)

Indigi Infra Belgium NV

Naar: H. R.

19/04/2024

Geachte,Op 22/03/2024 heeft betrokkene de nodige uitleg en duiding ontvangen aangaande de terecht uitgeschreven retributiebonnenDeze dossiers zijn afgesloten voor onsMet vriendelijke groeten,Dienst betwistingen - VWbe.streeteo.com

H. R.

Naar: Indigi Infra Belgium NV

19/04/2024

Beste, dank voor de snelle reactie. Ik vind evenwel geen communnicatie van jullie terug op 22/3. Kan u deze opnieuw bezorgen? Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform