Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij bevestigen dat er momenteel inderdaad twee openstaande tickets zijn voor deze klant, beide daterend van 24 augustus, dus van enkele dagen geleden. Wij begrijpen dat het vervelend kan zijn om te moeten wachten op een antwoord. We stellen echter alles in het werk om onze doorlooptijd zo kort mogelijk te houden. Door verschillende factoren, zoals de complexiteit van de vraag of de drukte op onze dienst, kan het soms enkele werkdagen duren vooraleer u een volledig antwoord ontvangt.
Wij willen u graag geruststellen dat de betrokken klant zeker een antwoord zal krijgen.
Wat betreft de feedback over onze telefonische bereikbaarheid: wij willen hier graag een belangrijke nuance aanbrengen. Onze eerstelijns klantenondersteuning is via het algemene supportnummer 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor alle klanten. Hiervoor werken wij samen met een professioneel callcenter dat instaat voor een continue beschikbaarheid.
Het klopt wel dat onze gespecialiseerde tweedelijnsondersteuning, die zich richt op meer technische of complexe dossiers, enkel telefonisch bereikbaar is voor professionele klanten met een gecertificeerd profiel. Dit is nodig om een efficiënte en deskundige opvolging te kunnen garanderen voor specifieke klantengroepen.
Wij hopen hiermee uw vragen en opmerkingen naar tevredenheid beantwoord te hebben. Mocht u verdere vragen of bezorgdheden hebben, aarzel dan zeker niet om opnieuw contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
NielsDewulf
TeamleadServiceDesk
+32485794423
smappee.com
HQ:Evolis1048530HarelbekeBelgium
Van: InfoGroup info@smappee.com
Verzonden: Wednesday, 27 August 2025 11:36
Aan: Niels Dewulf n.dewulf@smappee.com
Onderwerp: FW: Geen Hulp meer voor Smappee klanten?
Sales Support
+32 56 38 02 11
www.smappee.com
Evolis 104, 8530 Harelbeke, Belgium