Terug

Geen Hulp meer voor Smappee klanten?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

P. P.

Naar: SMAPPEE

27/08/2025

Goeiedag Graag vernam ik van U of U nog end user support geeft aan uw trouwe Smappee klanten van het eerste uur (2017). Ik heb een Smappee energy monitor maar heb enkele probleempjes. Ik heb al 2 tickets gecreëerd in uw support.smappee.com maar zie geen beweging. Het centraal telefoonnummer van Smappee is nu blijkbaar enkel voor professionele installateurs. Moet ik hieruit concluderen dat U uw oude klanten in de steek heeft geladen? Dat zou m.i. een commercieel fout zijn vermits U deze klanten dan zal verliezen in een snelle evoluerende markt waarin nu velen gelijkaardige diensten aanbieden. Ikzelf ging nu een smappee laadpaal installeren maar ik twijfel nu wel want ik krijg de indruk dat Smappee zich klaarmaakt voor een verkoop aan een grotere speler...

Berichten (3)

SMAPPEE

Naar: P. P.

27/08/2025

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij bevestigen dat er momenteel inderdaad twee openstaande tickets zijn voor deze klant, beide daterend van 24 augustus, dus van enkele dagen geleden. Wij begrijpen dat het vervelend kan zijn om te moeten wachten op een antwoord. We stellen echter alles in het werk om onze doorlooptijd zo kort mogelijk te houden. Door verschillende factoren, zoals de complexiteit van de vraag of de drukte op onze dienst, kan het soms enkele werkdagen duren vooraleer u een volledig antwoord ontvangt. Wij willen u graag geruststellen dat de betrokken klant zeker een antwoord zal krijgen. Wat betreft de feedback over onze telefonische bereikbaarheid: wij willen hier graag een belangrijke nuance aanbrengen. Onze eerstelijns klantenondersteuning is via het algemene supportnummer 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor alle klanten. Hiervoor werken wij samen met een professioneel callcenter dat instaat voor een continue beschikbaarheid. Het klopt wel dat onze gespecialiseerde tweedelijnsondersteuning, die zich richt op meer technische of complexe dossiers, enkel telefonisch bereikbaar is voor professionele klanten met een gecertificeerd profiel. Dit is nodig om een efficiënte en deskundige opvolging te kunnen garanderen voor specifieke klantengroepen. Wij hopen hiermee uw vragen en opmerkingen naar tevredenheid beantwoord te hebben. Mocht u verdere vragen of bezorgdheden hebben, aarzel dan zeker niet om opnieuw contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, ​​​​ NielsDewulf TeamleadServiceDesk +32485794423 smappee.com HQ:Evolis104​8530HarelbekeBelgium Van: InfoGroup info@smappee.com Verzonden: Wednesday, 27 August 2025 11:36 Aan: Niels Dewulf n.dewulf@smappee.com Onderwerp: FW: Geen Hulp meer voor Smappee klanten? Sales Support +32 56 38 02 11 www.smappee.com Evolis 104, 8530 Harelbeke, Belgium

P. P.

Naar: SMAPPEE

27/08/2025

Goeiedag ik kan bevestigen dat ik nu antwoord heb ontvangen op mijn 2 tickets waarmee ik ook een positief antwoord heb ontvangen op mijn vraag of support nog gegeven wordt, IK veronderstel dat ik in de toekomst dus best blijf werken met support.smappee.com via een ticket? Bedankt voor uw snelle antwoord Peter

SMAPPEE

Naar: P. P.

27/08/2025

Dank u wel voor uw bevestiging. Het klopt inderdaad dat het indienen van een supportticket de meest doeltreffende manier is om snel en volledig antwoord te krijgen op al uw vragen. Op die manier kunnen wij uw verzoek gestructureerd behandelen en u zo goed mogelijk van dienst zijn. Mvg, ​​​​ NielsDewulf TeamleadServiceDesk +32485794423 smappee.com HQ:Evolis104​8530HarelbekeBelgium Van: InfoGroup info@smappee.com Verzonden: Wednesday, 27 August 2025 15:52 Aan: Niels Dewulf n.dewulf@smappee.com Onderwerp: FW: Nieuw bericht van PETER P Sales Support +32 56 38 02 11 www.smappee.com Evolis 104, 8530 Harelbeke, Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform