Terug

Geen gratis herstelling ondanks garantie

Opgelost Openbaar

VerberckmoesRiemst

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: VerberckmoesRiemst

17/07/2023

Beste, op 14/04/2023 kocht ik een relaxzetel van het merk Himolla in uw vestiging te Riemst.Op 15/05/2023 ging bij het normaal gebruik v/d zetel een buis onder het voeteneinde v/d zetel stuk.De technieker die uiteindelijk op 12/06/2023 langskwam bevestigde dat de buis kon gelast worden en had geen verdere opmerkingen.Op 03/07/2023 krijg ik een telefoontje waarin tot mijn verbazing de schuld van de schade bij mij wordt gelegd (de motor zou geforceerd zijn en moet vervangen).Ik wil dit ten stelligste ontkennen en wil op het voorstel om de helft van de motor te betalen niet ingaan!Op 05/07/2023 heb ik u dit laten weten via een aangetekende brief.Ik zit nu al meer dan 2 maanden zonder relaxzetel en verwacht dat u deze kosteloos hersteld of vervangt door een identieke relaxzetel zoals vermeld in art.13 en 14 van uw verkoopsvoorwaarden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform