Terug

geen goederen ontvangen

Closed Openbaar

Compressiekousen.be

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Compressiekousen.be

21/11/2023

Beste op 1/11/2023 bestelde en betaalde ik 2 paar steunkousen via de webshop compressiekousen.be. Ik ontving een bestelbevestiging en een factuur maar geen goederen. Na 14 dagen heb ik het contactformulier van de webshop ingevuld met de vraag waar mijn goederen blijven. Hierop ontving ik geen reactie. Ondertussen heb ik ook al een mail gestuurd en wacht nog steeds op een antwoord.

Berichten (1)

N. V.

Naar: Compressiekousen.be

22/11/2023

BesteIn antwoord van u reactie van 21/11/2023 om 18.35uHet adres klopt maar op dit adres is altijd iemand aanwezig om pakketjes in ontvangst te nemen. Er werd niets geleverd van jullie firma. Bovendien is dit de eerste keer dat er sprake is van verzending. Ik heb nooit bericht gekregen van jullie dat het pakket overhandigd is aan UPS. Nooit heb ik een trackingnummer gekregen. Ik verwacht terugbetaling van mijn aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform