De dag na het indienen van deze klacht via Test-Aankoop kreeg ik reactie van Solar Technique.Op 2 december kwam een monteur langs. Hij constateerde dat één der omvormers (aangesloten op 14 panelen) defect was en sloot de twee andere omvormers (aangesloten op resp. 10 en 12 panelen) opnieuw aan.Op 13 december werd de defecte omvormer dan, zoals afgesproken, vervangen door een identiek 2de hands toestel.Vandaag, op 29 december, ontving ik de factuur ten bedrage van € 931.58, te betalen voor 05/01/2017.Graag de volgende bedenkingen:1) Ten gevolge van de laattijdige reactie heb ik heel wat verlies geleden.Indien er binnen de 48 uur (zoals opgenomen in artikel 2.1 van het contract) was gereageerd had ik veel minder schade gehad.Volgens de berekening in artikel 1.2.2 van het contract reken ik het volgende:- van 9/11 (48 u na aangifte van de schade) t.e.m. 2/12 (eerste tussenkomst van de monteur): 23 dagen X € 1.50 X 8.1 Kilowattpiek = € 279.45- van 2/12 t.e.m. 13/12: 11 dagen X € 1.50 X 3.15 Kilowattpiek = € 51.975- samen € 331.425 (bedrag exclusief BTW), d.i. € 401.02 BTW inclusief.Ik neem dan ook de vrijheid om, zonder tegenbericht, deze som af te trekken van de factuursom.2) De factuur is te betalen binnen de 7 dagen.Als ik dezelfde verhouding in acht mag nemen als bij de behandeling van het probleem (aantal dagen na aangifte / aantal dagen volgens contract) = 23/2, dan mag ik ook 7 X 23/2 (= 80) dagen extra wachten met het betalen van de factuur.Ik wil hierin echter zelf redelijk zijn en ik zal betalen ten laatste op 05/01/2017.MvgEddy LutsLinkhoutstraat 673560 Lummen