Terug

Geen geval gegeven aan schadeclaim

Closed Openbaar

Scan E&E

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. C.

Naar: Scan E&E

31/01/2024

Beste, op 12 januari 2023 werd een schadeclaim ingediend bij Axa. U heeft geen gevolg gegeven aan mijn schadeclaim. Pas op 20 december 2023 heeft u mijn schadeclaim behandeld.1) U blijft schriftelijk beweren dat u niet op de was gebracht door Axa. Zowel mijn makelaar als Axa hebben mij schriftelijk bevestigd dat mijn makelaar het heeft doorgegeven aan Axa, en Axa aan u.2) U blijft beweren dat u, tijdens uw 1ste bezoek voor 20 december, geen bezoek heeft gebracht aan mijn appartement. De persoon aanwezig heeft me per email het uitgebreid verslag gestuurd met de acties en besproken punten.3) U blijft beweren dat u tijdens uw 1ste bezoek eveneens niet het 2de verdiep heeft bezocht of met de eigenaars heeft gesproken. De eigenaars hebben mij per email eveneens een uitgebreide beschrijving van wat er met u EN ter plaatse is besproken gestuurd.4) U beschuldigde de aannemers dat zijn offerte van de herstellingswerken totaal onrealistisch was.5) Tijdens uw bezoek van 20 december moest u eveneens het gelijkvloers en 2de verdieping bezoeken. U heeft mij gevraagd of zij aanwezig waren, waarop ik heb geantwoord dat u hiervoor dient aan te bellen. U heeft totaal hiervoor geen actie ondernomen en de eigenaars van beide verdiepingen hebben tevergeefs op u gewacht. Laat staan verlof hiervoor hebben genomen.6) Uw expertise op 20 december was wederom alles behalve op een professionele wijze. Onbeleefd (ook schriftelijk gemeld door andere personen tijdens uw vorige bezoek), zonder licht, niet de volledige ruimte nagekeken (slechts op mijn aanwijzingen).7) U heeft voor eenzelfde dossier 2 x de franchise aangerekend, daar u beweert dat het een andere oorzaak heeft. De foto's geleverd op 12 januari 2023 tonen heel duidelijk aan dat de schade op beide verdiepingen dezelfde is.8) maar wat het meest schandalige is, is dat u mij een document hebt laten tekenen onder valse informatie. Op het scherm van uw tablet stond enkel de pagina met mijn informatie. U heeft niet gescrolled en niet gemeld dat het over een minnelijke schikking ging.Door uw onprofessionele handelingswijze heb ik1) veel stress doorstaan2) veel tijd en energie verloren3) slechts een klein gedeelte van de offerte ontvangen, daar u bij mij een factuur vraagt van de herstellingswerken. Deze heeft u niet bij de andere eigenaars gevraagd. En ik hoef niet een factuur voor te leggen, ik mag ook dit zelf herstellen. Dus duidelijk van uw kant een voelbaar tegenwerking.4) verlies van huur daar de huurder heeft afgezien van zijn contract daar slapen met schimmel niet aanvaardbaar is. Mijn verlies is 850 euro per maand.Mijn eisen:1) schriftelijke verontschuldiging van u2) toekennen van de franchise3) 800 euro x 11 maanden (febr-dec) = 8800 euro. Hiervoor zou ik u tegemoet kunnen komen met 800 euro x 5 maanden = 4000 euro.Ik heb hierover voor maanden talloze mails gestuurd. Mijn laatste email naar mijn makelaar Bosman en Axa blijft na 1 maand nog steeds onbeantwoord daar zij alles naar u doorschuiven daar het duidelijk is dat u in gebreken bent gebleven.Voor alle hierboven beschreven zaken, mag u mij gerust de bewijzen vragen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform