Terug

Geen geldigheidsperiode bij vouchers

Opgelost Openbaar

Van der Valk Beveren

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Van der Valk Beveren

24/01/2024

Beste,Ik bestelde 5 vouchers voor Nest Classic Brunch in Hotel Beveren (Van der Valk) . Nergens was er een geldigheidsperiode geafficheerd. Bij Hotel Beveren geven ze aan dat de vouchers slechts een 3-tal maanden geldig waren waardoor de vouchers dus verlopen zijn??- geen geldigheidsperiode aangegeven in de e-mails van desbetreffende actie- geen geldigheidsperiode aangegeven bij de voorwaarden van de vouchers op hun website- geen geldigheidsperiode aangegeven op de pagina waar je de vouchers kon bestellen- geen geldigheidsperiode aangegeven bij de bevestiging van de bestellingDit is onaanvaardbaar! Er mocht op zijn minst ergens een geldigheidsperiode aangegeven zijn bij een beperkte termijn van slechts 3 maanden!!Na meermaals contact met het hotel en zwart/wit bewijs van de afwezigheid van een geldigheidsperiode, stellen ze een korting voor van 20% . Ze verwachten dat ik nogmaals ga betalen voor de vouchers terwijl de fout bij hen ligt dat er geen geldigheidsperiode is aangegeven.Zelf stel ik voor om de vouchers voor een beperkte tijd te verlengen.MvgNick De Wilde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform