Terug

Geen geld terug na meermaals contact

Opgelost Openbaar

FASHION-CLICK

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: FASHION-CLICK

04/10/2022

Beste, ik heb op 30/05/2022 een bestelling geplaatst deze kwam na meerdere mails pas in Juli 2022 aan. De kleding was niet goed en ik retourde het volgens de normen van hun bedrijf. Ik kreeg bericht dat deze gecrediteerd was mijn bestelling. Het zou 14 werkdagen duren voor ik mijn centen terug gestort zou krijgen, ik wachte netjes af. Ondertussen zijn we 4 oktober 2022 een 25 werkdagen verder, 6 mails verder via mail, instagram, facebook,… zonder enig respons van dit bedrijf. Ze negeren en ze zeggen op hun website altijd op vakantie te zijn, dit bedrijf zet mensen in het zak.Ik heb en website gevonden waar meerdere mensen met dit bedrijf in contzct zijn gekomen en hun centen nooit hebben terug gezien.https://nl-be.trustpilot.com/review/fashion-click.nlIk zou graag hebben dat er hier actie word ondernomen en graag mijn geld terug zien!Ik wil dan ook iedereen verwittigen niet bij dit bedrijf te bestellen ze stelen van mensen dit zal ik ook op social media delen en er voor zorgen dat er veel mensen niet meer bij hen zal kopen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform