Terug

Geen geld terug alleen tegoedbon bij niet tevreden van artikel

Opgelost Openbaar

THE FASHION STORE

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. T.

Naar: THE FASHION STORE

11/12/2022

Ik heb afgelopen zaterdag een jas gekocht,bij nader inzien blijk ik toch niet tevreden over de jas,naar de winkel gebeld om te vragen of ik het geld terug zou kunnen krijgen als ik evt niks zou vinden werd mij verteld dat dit niet mogelijk is ,alleen een tegoedbon willen ze uitschrijven.

Berichten (3)

THE FASHION STORE

Naar: S. T.

13/12/2022

Beste Klachtenbox, Bedankt voor uw bericht. We vinden het jammer dat deze klant niet met een tevreden gevoel op zijn laatste bezoek bij The Fashion Store Turnhout terugblikt, onze excuses hiervoor. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons, daarom stellen we uw bericht enorm op prijs.   Het kan altijd gebeuren dat u een artikel aankoopt dat nadien toch niet helemaal is wat je zocht. Daarom kan je bij ons steeds je artikel retourneren binnen een termijn van 30 dagen. In eerste instantie zal onze kassamedewerker je steeds een tegoedbon aanbieden.   Tenzij je graag je geld terug wil, dan doen we dit zeker ook. Het spijt ons te horen dat dit bij het vorige bezoek van deze klant, niet zo gelopen is. Dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn en wij nemen dit zeker verder op met onze collega's van de winkel. Onze oprechte excuses hiervoor.   Graag hadden wij deze klant gecontacteerd om te kunnen rechtzetten wat hier fout gelopen is.   Is het mogelijk ons zijn contactgegevens te bezorgen? Zo kunnen wij nagaan of er reeds een tegoedbon werd aangemaakt en kunnen wij  de klant alsnog zijn centjes terugbezorgen. Alvast bedankt voor uw reactie, dankzij uw feedback kunnen we onze klantenservice opnieuw ietsje beter maken. Met vriendelijke groeten, Yanick Customer service agent  Tel. (+32) 2 568 11 85   Shop online:  www.zeb.be Shop online:  www.zebforstars.be Shop online:  www.pointcarre.be . .

S. T.

Naar: THE FASHION STORE

13/12/2022

Goedeavond, ik ga vrijdag of zaterdag terug naar de vestiging in Turnhout om dit artikel terug in te ruilen voor mijn geld wat ik hier voor heb betaald, er was nog geen tegoedbon uitgeschreven mvg

THE FASHION STORE

Naar: S. T.

14/12/2022

Beste Klachtenbox, Bedankt voor je antwoordje.   '‹U mag zeker teruggaan naar de winkel.   Zij zullen de retour voor jou in orde brengen en je centjes terug bezorgen.   Nogmaals onze exuces voor het ongemak. Groetjes, Yanick Customer service agent  Tel. (+32) 2 568 11 85   Shop online:  www.zeb.be Shop online:  www.zebforstars.be Shop online:  www.pointcarre.be .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform