Beste Klachtenbox, Bedankt voor uw bericht. We vinden het jammer dat deze klant niet met een tevreden gevoel op zijn laatste bezoek bij The Fashion Store Turnhout terugblikt, onze excuses hiervoor. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons, daarom stellen we uw bericht enorm op prijs. Het kan altijd gebeuren dat u een artikel aankoopt dat nadien toch niet helemaal is wat je zocht. Daarom kan je bij ons steeds je artikel retourneren binnen een termijn van 30 dagen. In eerste instantie zal onze kassamedewerker je steeds een tegoedbon aanbieden. Tenzij je graag je geld terug wil, dan doen we dit zeker ook. Het spijt ons te horen dat dit bij het vorige bezoek van deze klant, niet zo gelopen is. Dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn en wij nemen dit zeker verder op met onze collega's van de winkel. Onze oprechte excuses hiervoor. Graag hadden wij deze klant gecontacteerd om te kunnen rechtzetten wat hier fout gelopen is. Is het mogelijk ons zijn contactgegevens te bezorgen? Zo kunnen wij nagaan of er reeds een tegoedbon werd aangemaakt en kunnen wij de klant alsnog zijn centjes terugbezorgen. Alvast bedankt voor uw reactie, dankzij uw feedback kunnen we onze klantenservice opnieuw ietsje beter maken. Met vriendelijke groeten, Yanick Customer service agent Tel. (+32) 2 568 11 85 Shop online: www.zeb.be Shop online: www.zebforstars.be Shop online: www.pointcarre.be . .