----------------------------------------------Jonathan, 6 sep 2023 16:48 CESTBeste Kim,Bedankt voor jouw bericht. In de eerste plaats wensen we ons te excuseren voor het feit dat de communicatie niet van een leien dakje liep. We vinden het jammer te vernemen dat je geen tijdsblok hebt ontvangen, waardoor je niet op de hoogte was wanneer jouw zending specifiek zou worden afgeleverd.Dit wordt intern opgepikt and we kijken na wat er is fout gelopen, alsook waarom het artikel niet meer leverbaar was.We betreuren het and erkennen dat er een probleem is ontstaan bij het verwerken van jouw retour en dat we hierdoor jouw geduld op de proef hebben gesteld. Ik bevestig hierbij dat we niet wachten op de verwerking van de retour, maar de terugbetaling manueel hebben doorgegeven, zodat dit voor jou finaal kan worden afgehandeld.We benadrukken dan ook dat we jou zeker niet in de kou laten staan and wensen ons te excuseren voor het ongemak dat je hierdoor hebt moeten ondervinden.Betreffende de communicatie hieromtrent, neem ik alle feedback mee, zodat we dit soort situaties te allen tijde kunnen vermijden in de toekomst.We hebben jou persoonlijk gecontacteerd om de situatie te kaderen en de sluitende oplossing naar jou te communiceren.Met vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 5 sep 2023 21:17 CEST ~~RPGthe_netherlandsJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[42Z33K-N9R3W]   ~~RPGthe_netherlandsJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[42Z33K-N9R3W]