Terug

Geen gehoor na retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Sonvins

15/08/2023

Beste.Ik had op 10 juli 2023 een bestelling geplaatst bij Sonvins voor een paar sneakers. De sneakers bevielen mij niet en waren kwalitatief niet hoe ze leken op de foto's op de website. Na zoeken op de website van Sonvins zelf kwam ik erachter dat retourkosten voor eigen rekening waren en dat de bestelling binnen de 14 dagen ongedragen terug zou moeten aankomen op het adres van Sonvins. Verdere info stond er niet. Geen retourlabel en ook geen insctructies via welke koerierdienst. Ik heb de bestelling dan ook gewoon naar het adres van Sonvins verstuurd / geretourneerd. Deze zou volgens de track & trace code al terug bij Sonvins ontvangen zijn op 21 juli. De schoenen zijn gewoon nieuw en ongedragen teruggestuurd.Ik heb al meermaals contact proberen op te nemen via de online chat van Sonvins, en ook via het online contactformulier, telkens met de automatische melding dat ze zo snel mogelijk zouden reageren. Sonvins geeft via hun website ook aan dat het communiceert via whatsapp, maar ook daar al 10-talle berichtjes gestuurd met de vraag hoe het zit met de terugbetaling, maar ook daar nooit reactie op ontvangen tot op heden. Intussen heb ik Sonvins ook al meerder keren via e-mail aangeschreven, telkens zonder enig antwoord.Ook telefonisch krijg ik geen aansluiting op het contactnummer dat op de website vermeld staat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform