Terug

Geen gehoor na betaling

Closed Openbaar

zappestore

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. E.

Naar: zappestore

15/03/2023

Beste, ik bestelde online op 7/3 pallet houtpellets. Ik kreeg bevestiging en diende het bedrag over te schrijven, wat ik deed. Bewijs van betaling diende ik door te mailen naar hen, wat ik ook deed. Sedert dien algemene stilte, mijn bestelling blijft in wacht staan, op mails met de vraag hoe het verder afgehandeld wordt, krijg ik geen gehoor. Ik betaalde 318€ op hun rek nr.

Berichten (1)

F. E.

Naar: zappestore

10/04/2023

Beste,Nog steeds geen gehoor!! Graag dringend reactie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform