Terug

geen gegevens levering, geen service, loze beloften.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Weba Deinze

12/10/2023

Beste, ik bestelde een eiken kast begin augustus. Leverdatum zou begin september zijn. half september hoorden we nog niks en nam ik contact op. Het zou deze week binnen komen kreeg ik te horen, de week erop nog niks, weer contact op genomen, zelfde zinnetje deze week nog. Na 4 opeenvolgende weken kreeg ik een vrouw aan de lijn die contact op zou nemen met de leverancier omtrent de vertraging, ik zou gecontacteerd worden. Dit bleef uit. We zijn nu half oktober. Ik nam net opnieuw contact op. Een vrouw die het nederlands maar nauwelijks machtig is bleef hetzelfde zinnetje herhalen, namelijk dat ik mijn geld terug kon krijgen. Ik wil dit niet maar wel dat ze doen wat ze beloofden, namelijk contact opnemen met die leverancier en hem naar de reden vragen voor de vertraging. Je zou denken dat je dat als verkoper wel zou willen weten, niet? Kreeg ik te horen dat dit enkel gedaan wordt voor grote bestellingen.. Daarop gaf ik mee dat ik een klacht zou openen via testaankoop, de vrouw begreep niet waar ik het over had en we beëindigden het gesprek. Ik heb een voorschot gegeven voor dit item, als mensen mijn geld lenen voor twee maand en er niks voor terug leveren, dan noem ik dat een lening aan 0%. Aangezien we geen vrienden zijn ga ik niet mee in dit naratief en eis ik dat er actie ondernomen wordt naar de leverancier toe en ik een onderbouwd antwoord krijg als klant. Tenzij weba zo'n slechte winkel is dat ze klanttevredenheid liever naast zich neerleggen stel ik voor dat mijn eis ingewilligd wordt? Noem het de interest op mijn voorschot als je wil.

Berichten (4)

Weba Deinze

Naar: P. D.

13/10/2023

Beste,We hebben van de leverancier de informatie gekregen dat uw meubel vandaag op transport is genomen en dat dit komende week bij ons wordt aangeleverd.U zal een berichtje krijgen van zodra de levering is verwerkt.Met onze excuses voor de lange wachttijd. Helaas kunnen wij hierop weinig invloed uitoefenen.Daarom had onze collega u voorgesteld om het voorschot toen terug te storten. Ze dacht u niet meer kon wachten op het meubel.Met vriendelijke groetenMichel VerbeeltVerantwoordelijke administratie - V1Weba Gent Vliegtuiglaan 10, 9000 Gent 09 251 60 16 www.weba.be

P. D.

Naar: Weba Deinze

23/10/2023

Beste,Erging alweer een week voorbij zonder bericht (zoals beloofd was door jullie leverancier). Houden jullie die leverancier nog verantwoordelijk voor zijn nalatigheid of niet? Wat is er gebeurd met de weba van vroeger, waar ik en alle anderen die ik ken steeds tevreden klant waren? Sorry maar ik denk dat een compensatie onderhand aan de orde is.Mvg,Peter

Weba Deinze

Naar: P. D.

26/10/2023

BesteHieronder de mail die we vorige week op 13.10 hebben gestuurd.Gisteren is uw bestelling toegekomen. De automatische verwittiging zit in het systeem.U zal dus nog een bevestigingsmail ontvangen.

P. D.

Naar: Weba Deinze

13/11/2023

Beste,Ik stuurde een mail aan uw medewerker Lorenzo Brosse omdat 1 van de kastdeuren zo krom is als maar kan zijn met foto's erbij en de vraag of deze deur opnieuw geleverd kan worden. Dit is alweer twee weken geleden. Er is geen antwoord op gekomen. Misschien via hier wel?Peter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform