Terug

GEEN Factuur + attest ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: dts service

09/11/2023

Ik had U enkele dagen geleden gebeld i.v.m een cv ketel keuring, op nr 0460 233543De persoon aan de lijn heeft me toen gezegd dat hij Luc is van de firma Heymans en zou een onderaannemer sturen voor de regio Sint Truiden, om de CV ketel te komen onderhouden en keuren. Ik heb toen uw mailadres gevraagd doch niet gekregen deze zou ik krijgen van de onderaannemer, afspraak vrijdag 20/10/23 tussen 13 en 17 uur 20/10/23 omstreeks 18,00 nog niemand geweest, dan heb ik gebeld nr 0460 23 35 43 zonder succes maar enkele minuten later krijg ik een telefoon van onderaannemer nr 0475 70 19 40 dat hij wat later zou komen en dat ik cash zou moeten betalen omdat zijn bancontact stuk was. O.K. geen probleem.Deze meneer komt toe en begint aan zijn werk. Ik vraag hem waar zijn compagny gevestigd is antwoord in Hasselt ok, ik vraag hem waar in Hasselt , antwoord ik woon er pas de compagny is er nog niet. Ik vraag van waar bent U antwoord waarom moet ge dat weten ? antwoord van mij omdat uw dialect niet van Hasselt is zijn antwoord van Brussel.Hij verzoekt mij een papier in te vullen voor zijn werkzaamheden, DTS Services wat ik heb gedaan. Op dit papier staat Technieker: dus vraag ik zijn naam, antwoord waarom moet ge dat weten ge vraagt naar mijn afkomst daar hebt ge GEEN zaken mee. Ja hier staat technieker wie bent U . antwoord U bent onbeschoft maar ik ben SAM. Dus ik weet nog steeds niet wat zijn familie naam is.Als ik bij U mr Luc van Heymans mijn order heb geplaatst moest u toch ook mijn naam hebben, dit is toch normaal, maar zijn naam vragen is onbeschoft, raar. Hierna was ik mijn vertrouwen in hem kwijt. Dan heb ik vanaf toen ons gesprek opgenomen en betaald. Ik heb hem 239 € cash betaald wat ook op de bon staat links onder Hij heeft dit ook afgetekend, en dit staat ook op de opname. Hierna heb ik DTS services opgezocht en surprise het BTW nr dat op het document staat is niet van DTS maar van O’ technique Leuvensesteenweg 246 bus 1 Sint Stevens Woluwe van mr CHELAGHMI OthmaneDit wetende heb ik terug gebeld naar (Luc ?) 0460 233543 waarvan ik opname heb gemaakthier zegt de persoon aan de lijn dat DTS services en O’technique hetzelfde zijn.Ik heb ook een foto genomen van SAM + van zijn voertuig met nr plaat 2-CTS-516Ik heb ook reeds 4 mails verstuurd om factuur + attest te bekomen zonder resultaat + 2 berichten ter herinnering naar 0460 233543 alles zonder resultaat


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform