Geachte heer/mevrouw,Naar aanleiding van het plaatsen van een klacht op jullie platform, bij deze onze reactie:Gelieve onze reactie toe te voegen, zodat eenieder zelf zijn conclusie kan trekken over ons handelen.In deze klacht is voor het gemak e.e.a. weggelaten over de gang van zaken. Bij deze onze aanvulling.Indien u bij ons reserveert dienen wij ons te houden aan de Uniforme Voorwaarden Horeca van de KHN (Koninklijke Horeca Nederland).Indien u annuleert op de dag van aankomst of tijdens het verblijf worden 100% kosten in rekening gebracht.Dit staat duidelijk vermeld op al onze reserveringen en offertes.In dit geval vertrok de gast tijdens zijn verblijf.De maaltijden zijn reeds ingekocht en deels verwerkt.De kamer krijgen wij niet meer verkocht en de schade zou dan bij ons liggen. Iets waar wij niets aan kunnen doen.Indien u ervoor kiest om geen reis- en annuleringsverzekering af te sluiten, dan is dit een risico wat u zelf loopt.Met vriendelijke groeten,Tilo Meijer, dirBest Western Hotel SlenakenHeijenratherweg 4 6276 PC Slenaken NederlandT.+31-(0)43-457.3546tilo@hotelslenaken.comwww.hotelslenaken.comPdenkt u aan het milieu voordat u deze e-mail printPplease consider the environment before printing this e-mail