Terug

Geen enkele compensatie

Opgelost Openbaar

Best Western hotel Slenaken

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: Best Western hotel Slenaken

21/05/2024

Tijdens het verblijf van 10 tot 12 mei 2024 met onze groep in het Best Western hotel in Slenaken Nederland is een persoon van de groep na de eerste nacht erg ziek geworden, waardoor hij naar huis moest terugkeren, met onmiddellijke opname in het ziekenhuis. Nadien heb ik het hotel gevraagd als er eventueel een compensatie mogelijk is voor de overnachting of de twee maaltijden die niet genut geweest zijn, gezien dit toch een geval van overmacht is. Het hotel weigert echter elke vorm van compensatie en verwijst naar de voorwaarden van het hotel en de KHN. Spijtig dat het financiële plaatje primeert boven het menselijke, zelfs al staat het in de voorwaarden van het hotel.

Berichten (1)

Best Western hotel Slenaken

Naar: E. M.

22/05/2024

Geachte heer/mevrouw,Naar aanleiding van het plaatsen van een klacht op jullie platform, bij deze onze reactie:Gelieve onze reactie toe te voegen, zodat eenieder zelf zijn conclusie kan trekken over ons handelen.In deze klacht is voor het gemak e.e.a. weggelaten over de gang van zaken. Bij deze onze aanvulling.Indien u bij ons reserveert dienen wij ons te houden aan de Uniforme Voorwaarden Horeca van de KHN (Koninklijke Horeca Nederland).Indien u annuleert op de dag van aankomst of tijdens het verblijf worden 100% kosten in rekening gebracht.Dit staat duidelijk vermeld op al onze reserveringen en offertes.In dit geval vertrok de gast tijdens zijn verblijf.De maaltijden zijn reeds ingekocht en deels verwerkt.De kamer krijgen wij niet meer verkocht en de schade zou dan bij ons liggen. Iets waar wij niets aan kunnen doen.Indien u ervoor kiest om geen reis- en annuleringsverzekering af te sluiten, dan is dit een risico wat u zelf loopt.Met vriendelijke groeten,Tilo Meijer, dirBest Western Hotel SlenakenHeijenratherweg 4 6276 PC Slenaken NederlandT.+31-(0)43-457.3546tilo@hotelslenaken.comwww.hotelslenaken.comPdenkt u aan het milieu voordat u deze e-mail printPplease consider the environment before printing this e-mail


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform