Terug

Geen eerlijke terugbetaling

Closed Openbaar

Brights Electronics

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

F. R.

Naar: Brights Electronics

28/08/2024

Geachte, Op 1/07/2024 kocht ik bij u een Dyson Airstrait voor €399. U gaf mij per e-mail een bevestiging waarbij u beloofde dat mijn bestelling geleverd zou worden binnen een termijn van 5 tot 10 werkdagen. Op 11/07/2024 had ik nog steeds geen traceercode ontvangen voor mijn pakket en vroeg ik u per e-mail om meer informatie. Op 16/07/2024 krijg ik het excuus dat er vertraging zou zijn bij UPS. Jullie gaven mij toen 2 opties: 1) Mijn pakket zou nog een week later toekomen en jullie sturen een extra compensatie op (Dyson Styling Set). 2) Ik annuleer mijn bestelling en ik krijg een volledige terugbetaling. Ik koos hierbij voor optie 2 en vroeg om een volledige terugbetaling van €399 op mijn rekening. In een volgende e-mail beloofden jullie dat ze terugbetaling op mijn rekening zou staan binnen een termijn van 6 tot 14 werkdagen. Ondertussen zijn we meer dan een maand verder. Op 5/08/2024 vroeg ik nog eens om een update, steeds krijg ik nieuwe beloftes dat de terugbetaling een week later op mijn rekening zou staan. In de e-mail stond steeds dat de fout niet aan jullie kant zit, maar dat er problemen/vertragingen zijn bij Stripe, die wij bijkomend jammer genoeg niet als particulier kunnen contacteren om dit na te gaan. Daar bovenop kreeg ik geen enkel antwoord in het Nederlands en kreeg ik zelfs een e-mail met een verzoek om mijn mail in het Engels te sturen. Elke mail dat ik krijg van jullie is van dezelfde afzender: Stefan. Ik hoop mijn terugbetaling snel te ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform