Terug

Geen derde betalersregeling meer mogelijk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Belfius Banque/bank

03/07/2017

Bijna iedere mij bekende hospitalisatieverzekering past de derde betalersregeling toe bij ziekenhuisopname van een verzekerde. Mijn gepensioneerde moeder is een aantal weken opgenomen geweest in het Sint-Lucasziekenhuis te Gent, afdeling geriatrie. Ze is bij u verzekerd en ziet zich geplaatst voor een grote ziekenhuiskost. Zij heeft geen spaargeld en omdat u eist dat de facturen eerst betaald worden eer ze worden terugbetaald (waar een tweetal maanden kan overheen gaan) moet ze nu gaan aankloppen bij het OCMW. Deze manier van schadeafhandeling is mijns inziens middeleeuws en een modern bedrijf onwaardig. Uw cliënten zijn verzekerd omdat ziekenhuisfacturen onbetaalbaar zijn geworden wegens de geringe tussenkomst van de basisverzekeringen. Acht u uw handelwijze zoals hierboven uiteengezet in uw commercieel belang??

Berichten (2)

Belfius Banque/bank

Naar: A. C.

04/07/2017

BesteKan u ons de naam van de verzekerde bezorgen?Ronald Vermeulen is niet bekend in ons bestand.Met vriendelijke groeten,Jens Van NechelPCI LifeHealth.Belfius InsuranceGalileelaan 5, 1210 BrusselTel 02/286.62.46491@belins.be ======================================================= This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.

A. C.

Naar: Belfius Banque/bank

04/07/2017

Geachte Belfiusverantwoordlijken,De verzekerde is mijn moeder, Bosch AgnesOp het opgegeven adres.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform