Terug

Geen correcte afrekening van mijn Mastercard

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: Worldline

13/10/2022

Beste, Ik had een tegoed van 490,85€ op mij Mastercard door annulatie van mijn vlucht. Ik heb recent een nieuw vlucht geboekt maar nu zie ik dat het volledig bedrag van mijn zichtrekening is en niet verrekend is. Ik heb gebeld maar mag maar pas op 15/10/2022 terugbellen naar Woldline.

Berichten (1)

Worldline

Naar: M. M.

21/10/2022

Beste klant, Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen. Voor de terugstorting van deze kredietnota werd het nodige gedaan op 17/10/2022. Met vriendelijke groeten,Bart MarcoenContact Center Agent - equensWorldline SECustomer Contact CenterTel.: +32 (0)2 205.82.82Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg1130 BrusselsBelgiumwww.mijnkaart.bewww.macarte.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform