Terug

Geen communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: EOS Aremas Belgium

13/05/2020

Beste, Nadat een lening wegens persoonlijke redenen werd overgenomen door Aremas zijn alle problemen begonnen. Ik heb enkel een brief ontvangen dat de lening was overgenomen door hen. Op mijn adres. Hierna heb ik opeens een loonoverdracht. Ik ben hier nooit van op de hoogte gebracht. Men zegt de brief naar een oud adres gestuurd te hebben en dat dit mijn fout is dat ik mijn nieuw adres nooit heb doorgegeven. Maar de 1ste brief kreeg ik wel op het juiste adres aan. Dan lijkt mij dit toch verkeerd van hun kant. Daarna heb ik contact opgenomen voor een afbetalingsplan. Volgens mij heb ik eerst recht op een afbetalingsplan alvorens men beslag legt ( niet via de rechter ) op mijn loon. Als ik hiervoor bel krikg ik te horen dat er reeds eerder een afbetalingsplan is afgesproken en niet is nagekomen. Wat blijkt dat deze personen al altijd over deze zaak communiceren met mijn vader. Het lijkt mij niet juist dat er gecommuniceerd wordt over mijn bankzaken met iemand anders zonder mijn toestemming. Alsook is dus niet met mij maar met hem ooit een afbetalingsplan afgesproken. Ik vind het dus zeer onterecht dat ikzelf nooit gecontacteerd ben. En ik nu geen afbetalingsplan krijg omdat ze ooit met iemand anders een hebben afgesproken, wat sowieso al nooit zou mogen. Nu ben ik reeds meer dan een week via mail en via hun site aan het vragen naar bepaalde documenten om deze zaak te laten uitpluizen. Maar ik krijg geen enkel gehoor. Onderstaande mail heb ik reeds 3x verstuurd :Beste, Deze mail is reeds eerder verstuurd naar jullie. Ik heb geen antwoord ontvangen alsook kan ik niet inloggen op mijn portaal. Bij deze de mail nog een keertje Graag ontvang ik van jullie volgende zaken : 1. Mijn contract dat ik bij de kredietinstellingen getekend heb. 2. Het document dat ik getekend heb dat ik akkoord ga met een loonoverdracht bij het niet nakomen van betaling. 3. De aflossing tabel4. Een overzicht van alle betalingen en het openstaande saldo 5. Een bewijs van voorstel oud afbetalingsplan 6. Een bewijs van mezelf op de hoogte gesteld te hebben van loonoverdracht. 7. Een overzicht van alle afspraken die met mijn vader zijn gemaakt. 8. Een bewijs van mij dat u met mijn vader over mijn bankzaken mag communiceren. 9. Een antwoord op volgende vraag : ik heb gevraagd om de loonoverdracht per direct te stoppen en mij een afbetalingsplan van 250€ toe te kennen. Ik vraag u om enkel met mij te communiceren en Niet met andere personen wiens zaken dit niet zijn zoals familieleden. Ook wil ik niet telefonisch gecontacteerd worden maar enkel schriftelijk, via e-mail “e-mail niet weergeven op internet.” of indien nodig via aangetekende zending op adres : “ adres niet weergeven op internet” Ook kan ik niet meer inloggen op My Aremas en dus mijn schuld niet meer zien. Kan dit opgelost worden? Alvast bedankt om zo spoedig mogelijk te antwoorden. Graag zou ik nu eindelijk de gevraagde documenten verkrijgen en een antwoord van Aremas. Ook zou ik een afbetalingsplan willen.

Berichten (1)

EOS Aremas Belgium

Naar: L. V.

13/05/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform