Terug

Geen communicatie omtrent plaatsing thuisbatterij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: Mk realisaties

20/11/2023

In het kort even samenvatten: Op 28/02/2023 heeft deze firma onze zonnepanelen komen installeren.Thuisbatterij kon nog niet geleverd worden omdat ik nummer 44 op de wachtrij was. Ik ben dit te weten gekomen door zelf te bellen17/10/2023: na bijna 8 maanden zonder enige communicatie van hun kant heb ik 2 mails gestuurd naar help@mk-realisaties.be en contact@mk-realisaties.be voor een stand van zaken.Na de tweede mail heeft een zekere Jenny contact met mij opgenomen en heeft de plaatsing van de thuisbatterij ingepland voor 07/11/2023Op 06/11/2023 heb ik nog een mail gestuurd om deze afspraak te bevestigen.07/11/2023 niemand gezien. Ik ben hiervoor speciaal thuisgebleven.2 weken later nog eens gebeld om een datum van plaatsing te krijgen. Ik kreeg antwoord dat men het moest vragen aan de plaatser Kevin. Een persoon die blijkbaar zonder planning werkt wat merkwaardig is voor 2023.Tot vandaag nog steeds niets gehoord van dit bedrijf


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform