Terug

Geen communicatie, goederen niet ontvangen

Closed Openbaar

DutchTCG

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: DutchTCG

27/06/2025

Geachte DutchTCG, Op 12 april, 29 april, 5 mei en 22 mei, kocht ik verschillende producten op de webshop aan. Dit waren TCG kaarten van One Piece, Magic the Gathering en Riftbound. Dit waren pre-orders. Waarbij ik dus moest wachten tot deze kaarten effectief uitkwamen. Ik stel echter vast dat er niet kan gecommuniceerd worden. Daarbij is de releasedatum van mijn eerste twee orders ver verstreken. One Piece OP11 kwam uit op 6 juni. De Magic the Gathering bestelling zou moeten uitgekomen zijn op 13 juni. Tot op vandaag kreeg ik na meerdere mails nog steeds geen reactie of deze op stock zijn, vertraagd zijn of niet beschikbaar zijn. In de afspraken op de webshop staat, mochten pre-orders niet op stock komen, zal alles terugbetaald worden. Daarom verzoek ik u onverwijld om mijn geld van al mijn bestellingen terug te storten binnen de week. Met vriendelijke groeten, Timon Vermeulen

Bemiddeling door Testaankoop 27 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform