Terug

Geen bevestigingsmail gekregen en hierdoor geld verloren door laattijdig aan te komen

Closed Openbaar

Burney's

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Burney's

06/05/2024

BesteIk boekte op 4/5/2024 een familiesessie karting voor 4personen (2volw. en 2 kinderen). Ik koos tijdens de booking voor 18u20 als eerste sessie en ik werd nadien doorgestuurd naar de betaalpagina waar ik door navigeerde naar belfius pay. Ik betaalde hier 176€ en via mijn bankapp kwam er de melding dat de betaling geslaagd is. Normaal is er een automatische navigatie terug naar de website van de handelaar (Burney's in dit geval) maar dat was niet het geval. Ik opende zelf via de tabs de pagina van Burney's en ik kwam opnieuw op de pagina om een booking te starten. Omdat het geld wel al van mijn rekening gegaan was heb ik geen nieuwe booking meer gestart, maar ben ik de telefoonnummer van Burney's gaan opzoeken. Ik heb hiernaar proberen bellen (meermaals) om de vraag te stellen of alles in orde was en of ik hiervan nog een bevestiging zou kunnen krijgen. Over een tijdsspanne van ruim 2uur heb ik proberen bellen maar telkens zonder succes. Na enkele beltonen komt er een antwoordapparaat met de melding dat de lijnen bezet zijn en later opnieuw geprobeerd moet worden of er een mail gestuurd moet worden. Dit laatste heb ik dan gedaan en om 15:01u kreeg ik antwoord (een antwoord dat ik niet meteen zag omdat dit in mijn spam terecht gekomen is). In dit antwoord werd verwezen naar een bevestigingsmail van 13u39 die tot op dit moment nog niet is aangekomen, niet in mijn postvak in en niet in mijn spam folders. Ik trek dit niet in twijfel, maar als hij mij niet toegekomen is dan kan ik daar ook niet aan doen. Om die reden en om de reden dat ik te laat de spam bekeken heb zijn we iets te laat in Mechelen aan Burney's toegekomen om nog deel te mogen nemen aan een reeds betaalde sessie voor 4. (18h12 toegekomen - sessie waarvoor we te laat waren = 18u20).Aan de receptie heb ik dit hele verhaal geschets en daar geven ze mij meermaals aan dat als ik telefonisch contact zou opnemen er altijd iemand de telefoon beantwoord en krijg ik het gevoel als leugenaar aanzien te worden, onaanvaardbaar aangezien ikzelf meermaals gebeld heb. Ik heb daar gezegd dat ik gerust ter plaatse eens wil bellen en dat ik er (reeds gedaan) zeker van zal zijn dat ik geen antwoord zou krijgen. Ik vroeg aan de persoon of onze sessie (die reeds betaald is) niet herboekt kon worden (omdat dit niet zou gebeurd zijn mocht de betaalpagina mooi synchroon werken met de website van Burney's en mochten ze ook gewoon eens de telefoon beantwoord hebben). Het antwoord op de vraag voor herboeking of teruggave van betaalde sessies was duidelijk, neen. Ik voel me hierdoor enorm bedrogen door een bedrijf dat garant zou moeten staan voor ontspanning en plezier. Een extra persoon bijboeken ging wel (dus er was nog plaats in de verschillende heats). Kortom vind ik volgende elementen als zeer nalatig en niet bepaald professioneel:- Website die niet synchroniseert- Telefoon die niet opgenomen wordt - Mails die in spam terecht komen ( misschien niet hun fout)- receptioniste die ongeintereseerd lijkt en me aanziet voor een leugenaar en totaal geen oplossing noch een tegemoetkoming wenst te bekijken. Noch een manager te spreken. (In mijn mail verwees ik naar telefonisch contact dat niet wou lukken, klantvriendelijk zou zijn dat ze a.d.h.v. mijn booking (waar mijn nummer instaat) mij gewoon even zelf zouden opbellen omdat ik bijna 2u aan het proberen was.) Jammer wel, omdat dit toch wel over een aanzienlijk bedrag gaat los van drank en gadgets die we ter plaatse ook nog hebben gekocht, echt jammer. Ikzelf als leraar ben met mijn klassen al in vele zaken binnen geweest (laatste 100 dagen, teambuilding, ...) maar dit heb ik nog niet gauw meegemaakt en ik denk dat ik dit binnen mijn professionele activiteiten ook zeer sterk zal afraden als dit het einde van het verhaal zou blijken. Testaankoop werd ingeschakeld omdat in verbale communicatie ter plaatse geen enkele ruimte was om constructief een oplossing te bereiken. (moeilijk als je al vanaf het begin niet geloofd wordt). Bewijsstukken (telefoongeschiedenis, mails, kunnen geleverd worden). Hopend op een constructieve en eerlijke oplossing groet ik u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform