Beste, Al sinds verschillende maanden probeer ik mijn werkloosheidsdossier in orde te brengen. Ik bracht verschillende documenten binnen op het dienstencentrum van Vorst, stuurde ettelijke mails, probeerde afspraken te maken. Op mijn mails komt soms antwoord, maar niet op de vragen die ik er in stel. Op mijn laatste mails die ik 2 weken geleden verstuurde heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. Via het call-center wordt je soms gewoon doorgeschakeld naar de automatische antwoordcentrale, en ik ben er een paar keer in geslaagd toch een mens aan de lijn te krijgen, maar die persoon kon me nooit antwoord bieden op mijn vraag, en wist niet genoeg van mijn dossier af. Het dienstencentrum van Vorst zou mij opbellen maar dat is nog niet gebeurd. Ik slaagde er één keer een telefonische afspraak te maken (15/09, 11h45) maar werd nooit opgebeld. De kalender op de website van het ACV voor het maken van een afspraak heeft stelt geen enkele datum voor. - U begrijpt dat ik van het uitblijven van enige menselijk contact moedeloos wordt. Ik heb 2 dringende vragen, één ivm de overstap naar het nieuwe kunstwerkstatuut, en één ivm met de betaling van mijn werkloosheidsuitkering van augustus, die ik vandaag (6 oktober) nog steeds niet ontvangen heb.Het is zeer frustrerend dat ik ondanks vlotte betalingen van mijn lidgeld met niemand kan spreken die mijn dossier kent en kan opvolgen.Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt.Vriendelijke groet