Terug

Geen bestelling ontvangen

Closed Openbaar

Hypeboost

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: Hypeboost

04/03/2024

Op 26 november een bestelling geplaatst en tot vandaag 4 maart nog geen bestelling mogen ontvangen. Het pakje zou kwijt geraakt zijn door vpd. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantendienst vd winkel zelf en beloven mij al maanden om een oplossing. Uiteindelijk nog geen oplossing ontvangen. Als ik hun mail dan krijg ik weinig tot geen antwoord. Ze willen mij gewoon niet verder helpen. Terwijl dit niet mijn fout is


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform