Terug

geen berichtgeving en reactie na online bestelling

Opgelost Openbaar

garagedeurenwinkel

Start een klacht

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

E. A.

Naar: garagedeurenwinkel

08/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 24/10/2024 kocht ik 3m Novoferm bodemrubber voor een garagepoort in uw winkel en betaalde ik er online onmiddellijk €142,70 incl verzending voor (zie betaalbewijs in bijlage). Ik ontving nadien geen bestelbevestiging. Op 1/11/2024 contacteerde ik u de eerste keer met de vraag wanneer wij deze bestelling mogen verwachten. Op 7/11/2024 contacteerde ik u een tweede maal met de vraag of u mijn eerste bericht ontvangen heeft. Ik ontving op beide mails geen reactie. Omdat ik van u niks ontving, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 7 het bedrag van €142,70 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening (BE44 7340 0742 4145) Met vriendelijke groet, Evy Adams Bijlage: - Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform