Beste,Op 19/03/2024 bestelde ik een iphone 12 pro 128GB op de webshop Refurbished.be Sedert dien heb ik geen enkele mail ontvangen met info ivm mijn bestelling.Vandaag wat opzoekwerk gedaan op het internet en verschillende artikelen tegengekomen dat dit bedrijf in financiële problemen zit en niet reageert op mails en telefoon van klanten.Ook op Trust Pilot regent het blijkbaar klachten van mensen die iets besteld hebben en betaald hebben, maar helemaal niets meer horen van het bedrijf.Het is duidelijk dat ze in serieuze problemen hebben, maar het is schandalig dat ze hun webshop nog open houden zodat nog meer mensen zouden kunnen bestellen en opgelicht worden.Ikzelf ben nu 472€ kwijt.Op elke mail dat je stuurt krijg je een automatisch antwoord waar ze zeggen dat je een mail moet sturen naar oplossing@refurbished.nl of bellen naar een telefoonnummer maar niemand is te bereiken via beide kanalen.Heb deze mails en automatische reply ook toegevoegd als bijlage met de factuur die ik ontvangen heb.Ik vroeg mij nu af welke stappen ondernomen kunnen worden om mijn geld te kunne recuperen.