Terug

geen antwoord op mijn mail vragen over de dure herstelling offerte

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: WINSOL

23/07/2023

Beste,Ik stuurde al heel wat mails naar Winsol, zonder antwoord.Mijn vraag is vooral waarom de offerte voor de herstelling van mijn zonneluifel zo duur is, terwijl het duidelijk een gebrek aan het product is (waarvoor ik bijna 5.000 euro betaalde).Omdat Winsol mij negeert staat de luifel hier al maanden defect deels open in weer en wind, verre van ideaal.

Berichten (1)

WINSOL

Naar: J. C.

23/07/2023

Beste,Momenteel ben ik in verlof.Voor dringende zaken kunt u mailen naar service.planning@winsol.euBonjour,Je suis actuellement en congés.Pour des urgences, merci de contacter service.planning@winsol.eu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform