Op 12/5/24 bestelde ik op de webwinkel van huus.nl een set van 6 eetkamerstoelen genaamd eetkamerstoel Dali, kleur cognac. Bestelnummer 969511
Op 11/7/24 werd deze afgeleverd in een afhaalpunt. 12/7/24 heb ik het pakket in het afhaalount afgehaald. Diezelfde dag hebben we 1 stoel uitgehaald om deze na te kijken en hebben we opgemerkt dat het kleur niet was zoals verwacht alsook de stof van de eetkamerstoel niet naar onze verwachting was. Op de website staat er vermeld dat na ontvangst je 14 dagen de tijd hebt om een retour aanvraag in te dienen via de website onder ( serviceformulier webshop). Dit heb ik gedaan op 12/7/24. Ik verkreeg hierop geen antwoord dus mailde ik op 15/7/24 naar het mailadres van de webshop. Daarop verkreeg ik snel antwoord, dezelfde dag nog. Dat ik binnen 1 a 2 werkdagen een uitnodiging zou ontvangen voor een afhaalafspraak in te plannen wegens de grote van de bestelling. Ik heb tot nu tot nog steeds niets mogen vernemen hiervan. Daarna mailde ik nogmaals (17/7/24) om dit aan te geven, dat ik nog steeds niets heb vernomen van mijn retour aanvraag. Hierop verkreeg ik nog geen antwoord. Ik mailde op 19/7/24. Ik mailde toen nog maar eens dit op 22/7/24 maar naar een mailadres (welkom@huus.nl) dat ik graag zou verder geholpen worden met de retouraanvraag wegens ik hierop recht heb en de aanvraag ingediend heb binnen de 14 dagen. Ik heb zelf de aanvraag een 2e maal ingediend omdat ik geen reactie verkrijg..