Beste,
Hartelijk dank voor de tijd die je met ons hebt doorgebracht als abonnee. We waarderen je betrokkenheid in onze diensten.
We willen bevestigen dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement succesvol is verwerkt. Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/12/2025. De domiciliëring wordt automatisch gestopt.
We hebben gemerkt dat de stopzetting van uw abonnement niet is uitgevoerd met ingang van 01/09/2025 zoals gepland. We hebben onze boekhouding gecontacteerd om de bijdragen vanaf september tot nu zo snel mogelijk terug te storten.
Onze excuses voor het ongemak.
Omdat onze verzendlijsten altijd op voorhand worden opgesteld, kan het magazine van december nog éénmaal worden verzonden. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen.
Voor verdere informatie staan wij tot uw beschikking via 025423200, van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (op vrijdag tot 16u).
Met vriendelijke groet,
Het team Klachtenbeheer