Terug

Geen annulatie doorgekomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

F. V.

Naar: Testaankoop

04/11/2025

Ik heb reeds een aanvraag gemaakt om mijn abbonement stop te zeggen en alsnog is dit niet het geval. Ik zou graag mijn abbonement per direct annuleren.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: F. V.

05/11/2025

Beste, Hartelijk dank voor de tijd die je met ons hebt doorgebracht als abonnee. We waarderen je betrokkenheid in onze diensten. We willen bevestigen dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement succesvol is verwerkt. Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/12/2025. De domiciliëring wordt automatisch gestopt. We hebben gemerkt dat de stopzetting van uw abonnement niet is uitgevoerd met ingang van 01/09/2025 zoals gepland. We hebben onze boekhouding gecontacteerd om de bijdragen vanaf september tot nu zo snel mogelijk terug te storten. Onze excuses voor het ongemak. Omdat onze verzendlijsten altijd op voorhand worden opgesteld, kan het magazine van december nog éénmaal worden verzonden. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen. Voor verdere informatie staan wij tot uw beschikking via 025423200, van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (op vrijdag tot 16u). Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform