Terug

Gedwongen betaald

Closed Openbaar

Carrosserie Viceconte

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Carrosserie Viceconte

24/05/2022

Beste,We zijn zaterdag 9 april de wagen van mijn vriend gaan binnen doen voor een offerte, hij had 2 papieren moeten tekenen: 1 voor klantgegevens en 1 voor nazicht. donderdag 14 mei kreeg hij een telefoon en kregen wij te horen dat de wagen bijna klaar is... terwijl wij een offerte vragen.Na enkele e-mails kregen we eindelijk een offerte en daarna een factuur.Wij hebben ook gevraagd voor een duplicaat van de papieren die ondertekend zijn, en een gedetailleerde offerte/factuur tot op heden hebben we deze nooit niet gekregen.Na het toch betalen van zijn factuur om van dit gezever af te zijn omdat we niet weten wat onze rechten zijn kregen wij de auto mee, na 3 dagen flipte de auto weer en ging deze in foutmodus...Wij zijn dan de auto weer gaan binnen doen en zij hij dat deze fout niet onder de garantie valt, terwijl hij op zijn één lijn factuur herstellen voorkant factureerde. deze wil hij ook niet herstellen onder garantie!Hij had gezegd de 9 april als we de auto zijn gaan binnen doen dat hij een offerte ging maken en niet prutste met kabels aan één te solderen en alles nieuw ging plaatsen.Hij zij ook dat we het niet allemaal moesten opsommen wat er stuk is dat hij het ging nazien.Het is onmogelijk om met dit bedrijf te communiceren en alle benodigde documenten die wij aanvragen ons te bezorgen.Wij voelen ons dik in het zak gezet en gedwongen om te betalen om toch nog onze auto terug in onze bezit terug te hebben. En dan is deze niet 100%...Wij waren eerst gaan zien bij een andere garage, maar omdat er een verlengde garantie is moesten we een erkende garage nemen van uit de winkel waar deze auto verkocht is.Met dank om dit te lezen.Wij hopen dat andere mensen niet in de zelfde pot nat gaan terecht komen met deze garage!En dat hierdoor een oplossing komt.GroetjesC. B.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform