Terug

gedeeltelijke refund na annulering

Closed Openbaar

Prestigia

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. B.

Naar: Prestigia

07/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 2 maart 2024 heb ik bij u een verblijf geboekt met boekingsnummer020324-BUYS-1533015. Op 4 april 2024 liet ik u weten dat ik deze boeking moest annuleren. De boeking betreft 5 kamers in het Warwick Hotel te Brussel. Op 4 april 2024 vroeg ik om de terugbetaling van 1.781,60 euro. Op 5 april hebt u 3 x 356,32 euro op mijn creditcard gecrediteerd. Het saldo van 712,64 euro weigert u nog steeds op de dag van vandaag terug te storten. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 3 dagen het bedrag van 712,64euro op mijn creditcard te willen crediteren. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Ik heb u in eerdere mails reeds alle bewijsstukken overgemaakt. Met vriendelijke groet, M B

Bemiddeling door Testaankoop 27 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform