Terug

Gebroken tegels

Closed Openbaar

brukom tegel

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: brukom tegel

01/10/2020

Op 17/08/2020 gingen we langs bij Brukomtegel om onze bestelde tegels af te halen.Voor het opladen op onze bestelwagen worden de tegels zorgvuldig ingepakt met plasticfolie door de magazijnier.Thuis gekomen snijden we de plastic open en laden we de tegels af. Aangekomen bij de twee onderste pakken ontdekken we dat de helft van de tegels die hierin zitten stuk zijn vanwege nagels die uitsteken uit te pallet waarop de tegels ons zijn aangeboden.Meteen neem ik contact op met de winkel om dit te melden. Zij weten mij te vertellen dat ze daar niets kunnen aan doen dat dit onze verantwoordelijkheid is, zoals beschreven in hun voorwaarden.Ik geef aan hier niet mee akkoord te gaan en vraag nogmaals een oplossing. De oplossing die ik krijg is stuur een mailtje naar onze sales dienst. Dit heb ik gedaan met foto's en alles erbij, helaas tot op de dag van vandaag geen antwoord.Nu zijn we op het moment gekomen van het leggen van onze laatste tegels en zoals verwacht hebben we tegels te kort.Ik besluit vandaag zelf maar terug te gaan en om een oplossing te vragen.De oplossing die mij geboden is, is dat ik dan maar een nieuw pak moet kopen.Dat snap ik niet goed, een pak kost ongeveer 30 euro, maar toch verstopt men zich liever achter regels ipv een klant tevreden te houden.Ik hoop hier alsnog een postieve reactie / compensatie voor te verkrijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform