Terug

Gebrekkige opvolging en contact

Closed Openbaar

Syntra AB

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Syntra AB

17/10/2024

Korte beschrijving van uw probleemGeachte mevrouw/heer, Op 10 september 2024 heb ik een aanvraag ingediend voor vrijstellingen op basis van eerdere kwalificaties. Inmiddels zijn we vijf weken verder zonder adequate opvolging. Hierbij wil ik de volgende problemen onder uw aandacht brengen: - Gebrekkige opvolging van mijn vrijstellingsdossier. - Onvoldoende communicatie over de status van mijn aanvraag. - Geen telefonische bereikbaarheid. - Onvoldoende transparantie in de procedure. Het lijkt erop dat er meer aandacht wordt besteed aan winst dan aan de behoeften van studenten, wat ik betreur. Daarom wil ik een persoonlijk gesprek om deze punten te bespreken, met de aanwezigheid van alle relevante documenten en motivatie. Na contactname met de ombudsdienst is er opnieuw een week verstreken zonder enige update. Mijn voorstel is dat ik word uitgeschreven en het volledige inschrijvingsgeld terug ontvang. Ik zie graag een voorstel voor een gesprek tegemoet.

Bemiddeling door Testaankoop 17 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform