Terug

Gebrekkige communicatie

Opgelost Openbaar

Ramalux ramen-deuren-veranda's

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Ramalux ramen-deuren-veranda's

13/06/2023

Beste,U leverde bij ons ramen en deuren. Nadien deden zich herhaaldelijk problemen voor met de raamkrukken. Steeds opnieuw moeten wij vaststellen dat de communicatie met uw bedrijf bijzonder gebrekkig verloopt. Steeds worden wij met een kluitje in het riet gestuurd dat deze of gene 'verantwoordelijke' niet aanwezig en niet bereikbaar is. Telkens wordt ons beloofd om terug contact op te nemen met ons, maar dat gebeurt niet. Wij zijn nu reeds 3 jaar klant en ervaren de voorbije 3 jaar steeds deze wijze van handelen. Hierdoor liepen wij reeds onder andere vertraging op in onze bouw en kunnen wij op heden geen volwaardig gebruik maken van uw geleverde ramen. Een expert van de producent van uw geleverde raamkrukken kwam bij ons op inspectie en constateerde tekortkomingen in uw geproduceerde raamkozijnen waardoor de raamkrukken niet naar behoren functioneren. Een reactie van uw bedrijf blijft tot op heden uit en wanneer wij proberen contact op te nemen horen we opnieuw dezelfde afwijzing zoals de voorbije jaren, nl. de verantwoordelijke is niet aanwezig en niet bereikbaar.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform