Terug

Gebrekkige communicatie, zeer onbeleefde medewerker en een onterechte factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Mutas

12/08/2023

Beste, op donderdag 20/7 had ik voor het eerst telefonisch contact met jullie, als doorverwijzing van de CM ivm ziekenvervoer voor mijn vader, die recent de diagnose van darmkanker heeft gekregen. Ik heb toen 5 afspraken met jullie vastgelegd op 5 verschillende dagen voor vervoer van zijn woning naar het ziekenhuis en weer terug ivm zijn consultaties met de oncoloog en zijn eerste chemo.Uiteindelijk hebben we voor al deze dagen zelf vervoer kunnen regelen, wat ik tijdig aan jullie heb doorgegeven. Ik heb jullie eerst gebeld, maar vanwege jullie lange wachttijden aan de telefoon besloot ik jullie te verwittigen van de annulatie via email. Op maandag 24/7 mailde ik Mutas dat de afspraken voor die week op 26, 27 en 28 juli mochten worden geannuleerd. Op zaterdag 29 juli mailde ik jullie opnieuw (na weer een langdurige poging om jullie telefonisch te bereiken) om jullie te verwittigen dat de overige afspraken met jullie voor de komende week op 31/7 en 2/8 ook geannuleerd mochten worden. Op jullie website staat dat jullie altijd bereikbaar zijn, dus ga ik ervan uit dat ik op tijd ben met mijn mail. Met de vorige mail was dit ook gelukt op die manier. Op maandag 31/7 staat er plots toch een chauffeur voor onze deur, die we vriendelijk moesten uitleggen dat we zelf alles al geregeld hadden.Op donderdag 3 augustus werd mijn vader door één van jullie medewerkers gebeld. Hij was toen net thuis van een ingreep, het plaatsen van een poortje boven zijn voor de chemo. Mijn vader hoort ook niet goed, waardoor hij niet veel begreep van wat er allemaal werd gezegd aan de telefoon. Ik kreeg de telefoon door van mijn vader. Jullie medewerker was bijzonder onaangenaam aan de telefoon. Zij praatte over me heen bij iedere vraag die ik stelde, ik werd constant onderbroken... Ik leek wel te worden behandeld als een stoute kleuter. Wat ik uit dat bijzonder onaangename gesprek kon opmaken was het volgende:Uw medewerker wilde ons waarschuwen over de factuur die alsnog moest worden betaald en of we onze annulaties konden rechtvaardigen. Waarop ik meteen alle communicatie via email opnieuw aan jullie heb doorgestuurd. Waarin staat dat wij alle afspraken op tijd hebben geannuleerd.Is dit hoe jullie met jullie clienten omgaan? Een oude man met kanker door de telefoon trekken en daarna factureren voor afspraken die van onze kant tijdig werden geannuleerd? Dit is een schande, jullie factuur is onterecht opgemaakt. Doe aub iets aan de kwaliteit van jullie dienstverlening. Dat telefoon gesprek was mensonterend. Dat men mij zo probeert aan te spreken, daar lach ik eens mee. Maar dat jullie mijn vader zo toespreken, dat is hallucinant. Dat is alles wat er mis kan lopen in de hulpverlening.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform