Terug

gebreken aan de keuken na de plaatsing.

Closed Openbaar

Keukens Goossens

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. A.

Naar: Keukens Goossens

22/06/2022

Beste, Ik kocht eind vorig jaar bij jullie een nieuwe keuken. Op 23 maart 2022 werd deze door jullie firma bij mij geplaatst. De keuken kon niet helemaal afgewerkt worden omdat de plaatsers een verkeerde zijwand bijhadden en de spatplint nog ontbrak. De plaatser heeft mij toen verteld dat ze binnen ongeveer 10 dagen zouden langs komen om de keuken af te werken. Ik heb na het plaatsen een aantal gebreken vast gesteld: • De melamine is op 2 plaatsen gescheurd.• Bij een schuif ontbreekt er een stuk melamine. • De afwerking van het aluminium profiel voor de handgrepen is niet passend.• Aan de hoge kasten zit dit profiel los. • Niet op elke schroef zit een afdekplaatje. • In de plaat rond de dampkap is een schroef te ver gedraaid en deze steekt door de plaat. • De keukenkraan blijft lekken na gebruik en als ik koud water neem zit er regelmatig een grote luchtbel in.Ik heb al herhaaldelijk contact met jullie opgenomen en er wordt mij verzekerd dat de keuken nog afgewerkt zal worden. Ik heb echter nog geen enkele keer een antwoord ontvangen op de vraag hoe en wanneer jullie de gebreken die er zijn gaan recht zetten. Ik maak mij hier zorgen over en zou graag eindelijk van jullie hierop een antwoord krijgen. Hieronder zie je een overzicht van de stappen die ik reeds ondernomen heb.• Ik heb in de week van 28 maart 2022 telefonisch contact met jullie gehad om de gebreken te melden die ik vastgesteld had. • Op 19 april 2022 stuurde ik u een mail omdat ik niets meer van jullie gehoord had. Ik meld nog eens dezelfde gebreken en voeg foto's van de gebreken toe. • Dezelfde dag nog ontvang ik van jullie hierop een antwoord. De klacht werd reeds genoteerd naar aanleiding van mijn eerste telefoontje en de foto's werden toegevoegd aan het dossier. Ik zou binnenkort een datum krijgen voor de afwerking.• Op 27/04/2022 ontvang ik een mail dat jullie nog wachten op de spatplinten.• Op 30/05/2022 stuur ik u een mail om bijkomende gebreken te melden en voeg ook een foto toe. Ik vraag ook of er iemand mij nu eindelijk eens kan contacteren en mij vertellen hoe jullie de gemelde gebreken gaan recht zetten. • Diezelfde dag nog stuurt u mijn mail door naar de servicedienst van de keukenkraan. U vermeld hierin dat hij contact moet opnemen voor2/6/2022. Dit heeft hij ook gedaan en er is reeds een afspraak gemaakt om de kraan te vervangen. Op mijn andere vraag krijg ik echter geen antwoord. Ik weet nog steeds niet of en hoe jullie de gebreken gaan recht zetten.• Op 7/6/2022 stuurde ik u opnieuw een mail om een antwoord te krijgen op mijn vragen. Hoe en wanneer gaan jullie de gebreken recht zetten.• Dezelfde dag krijg ik nog antwoord dat jullie opnieuw contact gaan opnemen met de steenkapper. Maar weer geen antwoord op mijn vraag hoe en wanneer gaan jullie de gebreken recht zetten• Op 8/6/2022 heb ik opnieuw een mail gestuurd om een antwoord op mijn vragen te krijgen. Ik heb ook gevraag om binnen de 8 dagen een reactie van jullie te ontvangen.• Nadien heb ik niets meer vernomen van jullie.Ik verwacht van u dat u mijn nieuwe keuken volledig en zonder gebreken afwerkt. Graag had ik een antwoord ontvangen voor 1 juli 2022.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform