Terug

Gebrek aan respons en afhandeling van verzekeringsannulering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. D.

Naar: AXA Assistance

26/07/2023

Op 1 juni heb ik via AXA een verzekering afgesloten voor een lening. Ik had het recht om de verzekering binnen 30 dagen op te zeggen, zoals in het contract zelf stond. Op 19 juni, ruim binnen deze termijn, heb ik contact opgenomen met AXA om de annulering van de verzekering aan te vragen. Ik kreeg een bevestiging waarin stond dat ze het zouden afhandelen. Later vroeg AXA om documenten zoals mijn identiteitsbewijs en het uitgeprinte contract, wat ik prompt deed.Ondanks dat er een aantal dagen voorbij zijn gegaan, heb ik geen enkele reactie van AXA ontvangen. Ik heb meerdere keren om nieuws gevraagd die ze volledig hebben genegeerd. Het is nu al 5 weken geleden sinds het eerste contact met het verzoek tot opzegging en er is tot nu toe geen enkele vooruitgang geboekt, wat mij enorm frustreert. Ik verzoek AXA nogmaals om onmiddellijk actie te ondernemen met betrekking tot de annulering van de verzekering, anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform