Terug

Geblokkeerde rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: BNP Paribas Fortis

14/08/2024

Goedemiddag , Ik ben woedend!! Mijn rekening is sinds 2 augustus geblokkeerd zonder enkele reden! All meerder keren gebeld en zelfs all de helle week langs de bank zelf in Turnhout langs geweest . Ik wordt van de kastje naar de muur gestuurd . Niemand kan mijn een duidelijk antwoord geven om welke reden hebben jullie rekening geblokkeerd . En wat er gedaan moet worden om deze weer te kunnen gebruiken . Er staat een bedraag op de rekening waar Ik geen gebruik van kan maken . Ik heb geen contant geld en heb all bij de familie geld gelend voor de boodschappen . Ik vind het belachelijk . dat kunnen jullie tocht echt niet doen ! Schandalig dat jullie zoveel macht hebben en doen zoiets met gewone mensen . Ik eis binnen twee dagen uiterlijk vrijdag 16-08-2024 deblokkering van mijn rekening . Zal dat niet geburen , zal ik rechtsbijstandverzekering inschakelen en alle bijgekomen boetes en persoonlijke schade die ik op dit moment door jullie handelingen loop op jullie verklaren . Wat een slechte servies . Jullie doen waar jullie zelf zin in hebben . Hoogachtend Anna

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: A. B.

14/08/2024

Geachte,De klacht kreeg referte CMPL0080269.Wij zullen de klant zo snel mogelijk antwoorden.Bien à vous,Met vriendelijke groeten,Complaints ManagementEmail complaints.management@bnpparibasfortis.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform