Terug

Geblokkeerde rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. E.

Naar: BNP Paribas Fortis

14/03/2024

Beste, Sinds 4 maart 2024 kon is mijn rekening geblokkeerd. Ten eerst werd ik niet verwittigd ik heb zelf op 8 maart contact opgenomen met de bank omdat mijn domicilies werden geweigerd. Toen ik belde vertelde ze me dat men rekening geblokkeerd was door een transactie van 60€ en dat ze me later op de dag zouden terugbellen. Ik werd niet gebeld en heb besloten zelf naar ze te bellen. Toen vertelden ze me dat men rekening geblokkeerd was door verdenking van fraude en dat die dienst al gesloten was maar dat ze een mail zouden sturen voor vragen en dit zo snel mogelijk in orde bellen. Sinds 8 maart bel ik elke dag naar de bank 2x per dag. Tot heden kunnen ze mij niet vertellen wat de effectieve regel is en wimpelen ze me af door te zeggen dat ze een mail hebben gestuurd naar de fraude dienst aangezien ze niet telefonisch beschikbaar zijn. Vandaag zijn we de 14de en is mijn rekening nog steeds geblokkeerd. Ook kan ik mijn zichtrekening niet selecteren of vinden. En de reactie van bnp is dat ze niks voor me kunnen doen. Mijn verzekeringen en dergelijke zijn niet betaalt, ik ga een extra tarief moeten betalen voor men gsm door late betaling. Bpost heeft de overstap gemaakt ik heb nooit problemen gehad bij hen en nu opeens word ik geblokkeerd met geen verdere uitleg. Daarom wou ik dus bij jullie klacht indienen. Ook hebben verschillende bronnen me verteld dat bnp transacties bij hen zonder reden blokkeerde ik vindt dit niet kunnen aan vraag dus wat ik hier aan kan doen. Bedankt, Maya B. Ekofo

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: M. E.

19/03/2024

Geachte,BNP Paribas Fortis heeft uw klacht goed ontvangen.We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas Fortis ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform