Beste, Sinds 4 maart 2024 kon is mijn rekening geblokkeerd. Ten eerst werd ik niet verwittigd ik heb zelf op 8 maart contact opgenomen met de bank omdat mijn domicilies werden geweigerd. Toen ik belde vertelde ze me dat men rekening geblokkeerd was door een transactie van 60€ en dat ze me later op de dag zouden terugbellen. Ik werd niet gebeld en heb besloten zelf naar ze te bellen. Toen vertelden ze me dat men rekening geblokkeerd was door verdenking van fraude en dat die dienst al gesloten was maar dat ze een mail zouden sturen voor vragen en dit zo snel mogelijk in orde bellen. Sinds 8 maart bel ik elke dag naar de bank 2x per dag. Tot heden kunnen ze mij niet vertellen wat de effectieve regel is en wimpelen ze me af door te zeggen dat ze een mail hebben gestuurd naar de fraude dienst aangezien ze niet telefonisch beschikbaar zijn. Vandaag zijn we de 14de en is mijn rekening nog steeds geblokkeerd. Ook kan ik mijn zichtrekening niet selecteren of vinden. En de reactie van bnp is dat ze niks voor me kunnen doen. Mijn verzekeringen en dergelijke zijn niet betaalt, ik ga een extra tarief moeten betalen voor men gsm door late betaling. Bpost heeft de overstap gemaakt ik heb nooit problemen gehad bij hen en nu opeens word ik geblokkeerd met geen verdere uitleg. Daarom wou ik dus bij jullie klacht indienen. Ook hebben verschillende bronnen me verteld dat bnp transacties bij hen zonder reden blokkeerde ik vindt dit niet kunnen aan vraag dus wat ik hier aan kan doen. Bedankt, Maya B. Ekofo