Terug

Geblokkeerde rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Belfius Banque/bank

21/10/2020

Geachte,Mijn zoon zijn rekening werd geblokkeerd na aangifte van fraude.Alle bewijzen en pv werden aan u over gemaakt.Na meerdere e-mail zonder ook maar 1 antwoord te mogen ontvangen vraag ik u dringend antwoord te geven.Er moeten dringend rekeningen worden betaald, maar u blijft deze rekening blokkeren.Graag snel een effectieve oplossing voor dit probleem.Het loon word op deze rekening gestort maar zolang deze geblokkeerd blijft is er geen inkomen.

Berichten (1)

Belfius Banque/bank

Naar: C. M.

27/10/2020

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer =======================================================This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform