Terug

Gebarsten kast

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Teakstore Zottegem

07/03/2019

De kast die in december 2018 geleverd en geplaatst is, is gebarsten aan de zijkant. Hierdoor is de kast beginnen doorzakken en sluiten de deuren niet meer.

Berichten (2)

Teakstore Zottegem

Naar: S. V.

08/03/2019

Beste,We hebben met deze klant al meermaals contact gehad. Het is wachten op een datum met de leverancier om de kast te herstellen. We hebben dit opgevolgd, en gevraagd of de leverancier al contact opgenomen had voor een afspraak. De klant moet ook verstaan dat dit niet zomaar onmiddellijk kan. De kast werd eind december geleverd. We zijn nu begin maart. We spreken dus over 2 maand tussen levering en klacht.Vanaf het moment dat wij meer weten, brengen we de klant op de hoogte.Mvg,Verstuurd vanaf mijn iPhone Op 7 mrt. 2019 om 18:16 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:

S. V.

Naar: Teakstore Zottegem

08/03/2019

Geachte,Even ter correctie: de kast is geleverd op 5 december 2018. Ik heb een 1ste mail gestuurd op 25/01/2019 en heb op 28/01 antwoord gekregen dat de leverancier met ons contact ging opnemen. Vanaf dan hebben wij herhaaldelijk mails gestuurd zonder resultaat. Pas deze morgen (8/3/2019) heb ik opnieuw een mail ontvangen voor meer foto's op te vragen.Bij vragen en/of opmerkingen, mag je mij altijd contacteren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform