Terug

geannuleerde bestelling

Closed Openbaar

Duvel Moortgat

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Duvel Moortgat

29/11/2021

Afgelopen donderdag 25/11 werd eindelijk de langverwachte Duvel Distilled Whisky 2021 celebration bottle te koop aangeboden via de website van Duvel.We probeerden met verschillende personen, vanaf verschillende locaties , flessen te bekomen, doch de website bleek niet bestand tegen dat geweld en crashte.Mijn zoon en enkele van zijn vrienden hadden echter meer geluk.Hij kreeg zelfs een orderbevestiging en werd doorverwezen naar de betalingspagina wat dan ook gebeurde. De 150 Euro ging van zijn rekening en naar Duvel. (zie bijlages)Nu vandaag kreeg hij van Duvel het bericht dat er iets was fout gelopen (alsof we dat niet zagen die avond) en dat zijn geld zou terug gestort worden. Dit was ook zo bij een vriend van hem.UIteraard gaan ze daar niet mee akkoord en na wat over en weer geschrijf met Duvel, met het opvragen van het bestelnummer, vertelden ze gewoon dat de bestelling niet volledig was doorgekomen en daardoor niet als geldig werd beschouwd . Het geld was wel al van zijn rekening.Ze beweerden trouwens ook dat het geld niet bij hen is toegekomen en het dus automatisch terug zal gestort worden en zowiezo kan er geen andere fles meer geleverd worden omdat alles reeds weg is uit stock.Het ticket dat aangemaakt werd met dit problem bij Duvel werd van hunnentwege dan maar afgesloten, zelfs een commerciële geste kon er niet van af.Graag hadden we dan ook gehad dat jullie de nodige stappen kunnen zetten en tevens de aandacht vestigen op het feit dat deze praktijken of slecht functioneren van webshops zich niet popular maken.Mijn zoon en zijn vrienden zijn waarschijnlijk wel niet de enigen die hebben kunnen betalen en uiteindelijk niets zullen ontvangen. We zullen vanaf nu misschien geen niet meer te vroeg Victoria kraaien als het over Duvel gaat en de aankoop van ‘gelimiteerde’ flessen op hun website, maar schenken ons dan in het vervolg een volgende Victoria in.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform